söndag 26 oktober 2008

08:23

Stämmer klockan eller? Är jag vaken 08:23? Är det något allvarligt fel på mig?

Seriöst, jag kan inte sova. Är pigg och rastlös. Ingen är vaken, vad fan ska man då göra? Jag kan lika gärna sitta här och skriva hur gårdagen var. Började med att jag och mamma gick ner på stan, kollade läget. Hittade ett par skitsnygga skinnhandskar! Köpte även en klänning, spets med djup urringning där bak som jag kan ha på en av sittningarna. Sen fikade vi och typ bara strosade runt. Efter det åkte jag och Oet till Dollar för att se om dom hade några Halloween saker men det var tomt på den fronten.

Efter det bar det av till pappa, käkade middag där och fixade mig inför fest. Min brorsa kom förbi och visade deras nya bil. Jag försökte verka kunnig och intresserad, men om man inte kan nå vad kan jag säga mer än att den var skit snygg?:) haha! Hoppas att stan är öppet idag för då kan jag gå och lämna tillbaka en sak på Gina och fixa lite ärenden. Jag ska banne mig plugga också, heeela veckan. Har ju faktiskt snart tenta!

Ja just fan, min mobil är off. Vaknade typ 6 imorse och hade några hundra sms och missade samtal så jag stängde bara av den. Kanske borde se om något var av tapetseraren? ;)

Jag ska ju också nog köpa en G900, det kommer bli klockrent isf!:)



Så här såg typ bilen ut fast svart och kanske lite mer jeep-aktig. Haha, nåväl. Jag och mina bil förklaringar, Linnea förstår ;)

Det lockar med att lägga sig i soffan nu och kanske se ett bra program, dne här tiden..? Hörs senare Pusss! / Sofie





1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha ;D Du måste ju slå på mobilen!!! :D