torsdag 23 oktober 2008

afrikansmassage

Nu har jag slutat men jag måste vara kvar på skolan till kl 16.35 för då går min buss. Jag hoppas att Sofie har lagat god mat åt mig när jag kommer hem ;)

Men nu till det roligare, idag på våran massagelektion berättade våran lärare som driver Carolinas Spa i Övik att hon ska ha en kurs med oss där vi ska få lära oss manikyr, pedikyr, färga ögonfransarna och ögonbyrnen, plocka ögonbrynen, vaxning och afrikansmassage! Shit vad coolt!!! Hon är den enda i Sverige som kan den massagen så det är nog en riktigt bra merit att kunna den!

Sen berättade hon också att hon ville ge oss halva priset på kurbad, floating, ljusterapi och värmeterapi ända tills vi gått ut! Jag lär ju prova alla sakerna minst en gång!!!!
Ni ska veta hur kul det var med spa-massage, det var verkligen kul att massera på det sättet.. Inte alls lika jobbigt som klassiskmassage. Så om ni är sugna på spamassage, säg till mig!!! :)





Kram / Veronika

3 kommentarer:

Sofie sa...

jag är sugen ;) hihii

Anonym sa...

Såg fruktansvärt skönt ut!;)Ja, jag måste ju göra det! Dock måste jag jobba och tjäna pengar också :/

Anonym sa...

Åhh jag vill också ha massage!! Blir avundsjuk på sofie som har världens bästa sambo alltså!! Jag får ju vara lycklig om min brorsa bara tar bort från bordet typ! haha ne nu var jag lite elak. Han är jätte duktig!