måndag 27 oktober 2008

People Who Are Meant To Be Will Always Find Their Way In The End

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag kan ju berätta lite om helgen som varit.... :)
i fredags körde jag, sofie, kicki och rebecca till piteå. väl framme så åkte jag till mina föräldrar i djupviken. sedan kom samme förbi och kvällen blev rätt så lugn men mysig..
på lördagen träffade jag linnea som nu har kommit hem från tyskland. välkommen hem linnea!!! vi har saknat diig! :) sofie kom också sen, sen som vanligt ;) sedan for vi ut på pentryt.. kanske inte världens roligaste club men det var kul att få dansa med tjejerna iaf :)
på söndagen gick jag och sofie på stan och sen så slappade jag bara.... :)

det var den helgen.
kramar/ Veronika

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har saknat er!!!! och nu när ni är borta igen så saknar jag er igen... :/