lördag 25 oktober 2008

jag .......

måste bara säga detta nu!!!!!!!!


har haft skit skoj ikväll fastäm vi varit på pentryt... men vi var hos linnea först, drack osvc...
vet ni vad ote gör då?! TAR MIN MOBIL!!!!!!!!!!! smsar till "lägenheten" (dom som bodde hos oss innan) och skriver typ: tapeterna blev jättebra :) jag skulle ivlja tacka din bror, har du hans nummer? (ngt sådant) MHM!!!!!!! PINSAMT!! Sen skickar hon tillbaka, jag fick hans nr!! Sen skriver dom till "tapetseraren" dåå .. typ.,. att tapeterna blev bra, vad ha n gör ikväll ..

han svarar!! wohhooooooooooooooooooooooo! yeah :P haha... ganska fränt ändå! från att inte vet ahur jag ska smida till honom till att ha hans nr!:) HAN MÅSTE JU BARA KOMMA TILL MIN FEST!:) ....
jävlar också! eller såå får jag hoppas på någpn annan het kille!
nu skaj ag fan sova, kl e innan 2, känns sköänt. kanske kan plugga lite ímorgon då :)





PUSSSSSS! / SOIFE

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var bra gjort av O:et ;)