söndag 26 oktober 2008

Ja, jag har fan lite att göra! Vad är det, typ mitt tredje inlägg idag? :) Har inte heller något intressant att skriva. Jag skulle egentligen plugga idag, har jag gjort det?... Nej :/ Jag träffade Oet idag och vi käkade lunch tsm (vi som aldrig annars ses;)) , haha. Sen gick vi en sväng på stan, en de affärer hade faktiskt öppet! Hittade mig en vit vinter jacka, tror den kommer bli bra för kylan.

Märkte idag att jag tappat en av mina handskar, såååååååå snälla om någon hittar den säg till mig! Jag är fasiken kär i dom.. Snart ska jag iväg till Linnea, vi ska se film och bara mysa :) Ska bli skönt. Synd att Oet var tvungen att åka ikväll.

Jag känner verkligen nu att jag saknar Umeå, lägenheten och att bara vara där. Vet inte, men jag tror verkligen att jag vuxit ifrån Piteå. Varför ska jag försöka ge Piteås uteliv en chans hela tiden när jag alltid vet hur kasst det är. Fast igår var det faktikst okej men kompisar gör en hel del också :) Det blev iaf en tidig hemgång, väldigt skönt.

Ja, jag fick av tapetseraren nyss ;) Som Linnea sa igår: Vem ljuger du för när du säger att du ska låta bli killar? Faktiskt, hur länge varade det? Typ 1h?

Hahaaa, ändå dagens. Paula ringer: Heeej Sofie. Vad gör ud? Jag: Nej inte så mkt, dudå? Paula: Nee.. fan å jag är en slampa. Jag: Vem fan har du nu knullat? Paula: men åhh...
Paula var lammkött igår ;) Du gjorde det bra som hittade en 34-åring! Hahaa!:) Men vi gillar dig ändåå!

Nej, ska åka nu, bäst man ringer till paula och hör så att hon lever! pusss/ Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Sofie- Har du tagit bort din Facebook? Leta efter dig idag och kunde inte hitta dig!