onsdag 22 oktober 2008

Oet är en papparazzi

Hola!

Jag och Oet har just sett Greys, bra som alltid! Tror dock att mitt hjärta stannade i början av programmet.. Puh... Men som tur var så stämde det inte ;D Mc Dreamy lever fortfarande, thank God! :) Har varit i skolan idag, var rätt lugnt på vårt Sem. fick sitta och diskutera bara. Efteråt hade vi möte med nöjesutskottet, planerar fullt inför sittningen våran. Ska bli kul :) Sittning den 8 november och den 15 november. Vad ska man ha på sig?!

Jag har blivit riktigt nervös inför tentant som vi har snart, blä. Jag kommer fasiken inte klara den. Jag pluggar ju aldrig, måste börja genast!! I helgen åker vi tjejer till Piteå också, ska bli kul att träffa mamma och pappa!! Jag hoppas att jag och mammi kan gå och shoppa lite tillsammanms ;-) Ska kanske köpa en mobil också. Min är iaf fucked up så jag ska lämna in den på garanti eller försäkring. Jag och Oet var på stan en sväng, köpte inget intressant. Svart nagellack & sockar (det var iaf väldigt behövligt!) Gud så intressant blogginlägg..

Kanske ska berätta att Oet fotade mina tuttar idag när jag stod i provhytten, den lilla snokaren! haha.. Det var dock inte meningen men ändå ;-) Vi fick oss en rejäl skratt attack, som tur är har bilden raderats nu.

Jag ska kila till Iksu & sen slagga. Jag antar att vi hörs imorgon? xoxo / sofie

Inga kommentarer: