söndag 26 oktober 2008

So long, my luckless romance

Egentligen, varför ska kärlek finnas? Det är ju så himla jobbigt ibland. Men om man tar sig igenom det så ser man ju dom bra stunderna också. Jag funderar ofta på att bli gammal, tänk att leva tillsammans med samma människa då i resten av sitt liv. Fast det är nog rätt underbart om man får leva med den man älskar mest av allt.

Däremot, en viktig sak. Man får inte ta sin partner för givet det är något jag har lärt mig. Dom där tre orden är kanske lätta att säga ( för en del) men egentligen är det uppskattningen som räkas. Du måste visa att du älskar personen, du måste visa din kärlek. För mig skulle aldrig bara söta små ord vara tillräckligt. Kärlek kärlek, vad skulle vi göra utan den? :) Tänkte försöka skriva några kloka ord, men nu fick jag bråttom. Hörs senare.

Lyssna på låten!

I never want to see you unhappy I thought you'd want the same for me
Goodbye, my almost lover
Goodbye, my hopeless dream


I'm trying not to think about you Can't you just let me be?

So long, my luckless romance
My back is turned on you I should've known you'd bring me heartache
Almost lovers always do

1 kommentar:

Anonym sa...

yäääj, den ja skicka ;D