torsdag 30 oktober 2008

busstur

Oj, vilken tur jag har haft idag när det kommer till att hinna med bussar!
Först skulle jag åka med bussen på mogonen som får 11.25 från sjukhuset. Jag är framme vid bibblan typ kl 11.24 så jag tror verkligen att jag kommer att missa bussen men jag fortsätter cykla fort som bara den till bussen och när jag kommer fram så står det massa människor där så jag står ett tag och väntar och vips så kommer bussen som jag skulle åka med. Den var typ 10 minuter försen.. Jippy!
Sedan när jag ska åka hem så går bussen 16.35 från övik och när jag kollar på klockan efter lektionen så är klockan 16.38 så då tror jag ju såklart att jag har missat bussen så jag går ioch köper mig en macka och segar extra mkt eftersom att nästa buss går 17.10 (segbuss som tar typ 2h). men när jag köpt mackan så går jag ändå till busstationen och vad tår där och väntar på mig?! Jo bussen!!!!!!!!!!!!!!
Vad är chansen? Bussen är 15-20 minuter sen ;)
wiee!!! nu ska vi hugga i pumpor!

KRam / V

Inga kommentarer: