söndag 2 november 2008

En trevlig dag !

Hej!

Vet ni hur jävla trött jag är? Orkar knappt hålla uppe mina ögon, alltså festen i fredags tog alla mina krafter.. fyfaan! Hoppas att jag är lite piggar imorgon. Som sagt alla åkte till Piteå men jag kände verkligen för att stanna, har liksom inte så mycket att göra där förutom att umgås med min kära Linnea, ångrade lite att jag inte åkte dit och myste med henne. Men det får jag ta någon annan helg :)

Idag så skulle jag och Calle åka och spela fotboll så han kom förbi hit, men hade vi någon fotboll? Nej :/ Men vi gick till Mariehem Ica ihopp om att dom skulle sälja en. Men dom hade ine det, så v i tog bussen till stan för att köpa en på Stadium. Sen blev vi självklart hungriga mitt i allt, så jag käkade för första gången på Sub. hihi! Sen kom vi äntligen tillbaka till Nydala med en fotboll, 3h senare =) Lirade lite boll & som det var skoj! Saknar fotbollen så jäkla mycket, så nu har jag bestämt mig för att börja. Har hittat tre lag som jag skulle kunna tänka mig spela med, ska ringa o höra om jag får komma o provträna när vinter säsongen kommer igång:)

Efter det åkte vi hem, sen har vi nu varit i gymmet o kört hårt! Det är så himla bra att träna med Calle, man får faktiskt något gjort. Vi har gjort hur många magövningar som helst och han pushar ju verkligen också. Känns så skönt att ha en killkompis att umgås med :) Efter gymmet satt vi bara och snackade allmänt o allt & lite plugg då. VI har ju nämligen tenta på onsdag & Sofie har inte börjat plugga än. Två dagar innan ska jag börja, låter det vettigt? Nja, knappast. Men äh.. Palla! Får väl göra om : p haha.

Nu ska jag hoppa i duschen & sen sova. Tror jag är bakis fortfarande. haha. Känner mig lite sjuk, kanske mr T har smittat mig med nå jävla halsfluss den odååågan!

xoxo/ Soofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skulle ha kommit till mig... :( Det kan hända att jag kommer till Umeå den 22 november, men jag slutar inte jobbat förrän kl 16.. Är ledig på söndagen.