torsdag 6 november 2008

Lite tidsfördriv?

Hm, skulle försöka komma på nått vettigt att skriva som hänt... Senaste dagarna har jag bara tränat, varit i skolan & slappat i stort sett. På killfronten händer det väl inte så där jättemycket, typ mr T då.. haha :) Ja ni det är en historia för sig, orkar fasiken inte börja berätta om allt.

Kan berätta att min kära sambo Oet har för sig många tokigheter med sin vän S :) Skicka ett sms till detta nr. Mhm, klart vi gjorde det. Vi skrev: Din gigolo. Ingen aning om vem egentligen, men vad gör man inte för lite tidsfördriv?

Hans svar: Får jag chans på dig?
Mitt svar: Din slampa!
Hans svar: Du kan vara en slampa!
Mitt svar: hihi puss
Hans svar: var det allt?
Mitt svar kommre jag faktiskt inte ihåg..
Hans: Mysa kankse?
Mitt: Om du kommer till Umeå ;)
Hans: Ne, kan inte du komma hit?
Mitt (kommer inte riktigt ihåg): allt för dig älskling (?)
Hans: hihi du är bäst älskling! puss

De senaste smsen idag: (man märker att oet msnar med S)
Han:Hej älskling! Hur går de med pluggandet? Pussloveu
Jag:Inge bra, jag kan bara tänka på dig darling!
Han:Jag vet, det är svårt. Tänker på dig också. Försök koppa bort mig en liten stund iaf! Puss
Jag: Kommer inte ihåg
Han: Kanske tur att vi är ifrån varandra, tror inte att de hade blivit så mkt pluggande då;)

HAHA, jag säger bara TIDSFÖDRIV? Tur man har gratis mess:) haha Kul att det finns lika sjuka människor ute i världen som mig o Oet ;) Tydligen har en fågel i mitt öra viskat att han är rätt söt, tur det att man inte messar med världens fulaste människa!

2 kommentarer:

Kristine sa...

haha, jag vet ;D men jag kan ju inte bara vara nu för tiden utan måste alltid hitta på någonting vettigt (vettigt enligt mig iaf) :P Jag har t.ex. nästan läst allt som ska läsa tills imorgon!! Men frågorna på det här seminariet kommer vara knepiga ska jag bara säga dig! Usch :/ Vi får sitta imorgon en stund och kolla igenom dom! Vi syns imorgon en kvart innan ;) Sov gott!

Anonym sa...

hihihi :) vem är den fågeln? ;) Ni verkar ju passa bra ihop ;)