måndag 10 november 2008

Puckot

Nu får jag och Veronika skärpa oss! Vi skriver ju nästan aldrig.. Vad har hänt? Jag kan ta och skriva lite om helgen, fredag blev det chill. Tacos, godis, Idol & mys med Becca, Kicki och Sara - perfekt!:) Jag och Oet slocknade till Hitta Nemo kring 12 tiden ;) Lördag vankades det fest, jag och Oet traskade på stan ett tag under dagen i hopp om att hitta några nya snygga vinter skor, vi kom hem hungriga, trötta & väldigt besvikna. Vi skulle egentligen åka till Läkarvillan på fest men bestämde oss för att gå till Josefs överraskningsfest istället. När vi väl kom dit skulle alla dra till E-puben så jag och några till gick till oss ett tag istället och spelade Twister & sedan bar det av till Corona. Satan vad folk det var ute! Snacka om att det finns äckliga killar där också.

Shit, killarna ville inte lägga av heller. Dom verkligen trycker upp sig bakom en och taffsar och har sig, skit äckligt. Euuu.. ! Dom måste verkligen lära sig hur man beter sig, jäkla vider!

Nåväl... hittade en video som min brorsa hade på sin mobil ;) Nu ska jag fortsätta med tvätten och göra mig klar för skolan. Idag & imorgon blir det en hel del plugg eftersom att Linnea kommer onsdag & torsdag!!!!!:) Jäääj! Puss / Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är bara att köra en nut-kick om de är äckliga.