torsdag 20 november 2008

Hemma hos älskade familjen!

Ojoj, nu var det absolut ett tag sedan vi skrev. Måste VERKLIGEN bättra oss Oeeeet! Har nu kommit fram till Piteå, jag o oäääät åkte lastbil, jääj! Tittade på Goal samtidigt och den flimen är ju bara för bra! Tydligen finns det en tvåa och snart en trea, ladda hem ladda hem!!!:)

Nåväl. Nu har jag kommit fram och hunnit med en hel del faktiskt. Kom kring halv 5, åkte till pappa direkt vi åkte till min faster och kollade in deras valp som dom köpt, sjukt söt alltså! Ge mig? :) Efter det åkte vi till min bror Anders och käkade middag där & pratade av oss om träning och barnet som dom ska ha. Det kommer def. bli en hockeyspelare!! Yäääy :D Det ska bli ett hockeyproffs! Alla i familjen har bestämt det haha :) Hann även med att springa in på Ängeln och hälsa på Linnea :) Sen hängde jag på Åhlens till mamma slutade, alltid lika roligt att vara där. Känner ju alla som arbetar där sen jag var liten, haha :D Direkt jag kommer in så är det: "Neeeeemen heeeej Sofie är du hemma!!:)" Dom är alltid lika glada :)

Nej nu ska jag lämna datorn ett tag och be mamma om massage ;) Måste prata ut om allt också! Yääy :) Pussssar

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var som julafton för ett litet barn när du kom in på ängeln! <3