torsdag 6 november 2008

Heeey u!

Har kommit hem från skolan nyss och käkat lunch. Ska snart bege mig tillbaka för att kopiera en massa papper, suck. Det är sååå jäkla kallt ute. Vill inte gå ut alls. Igår så var jag, Kicki och Oet ute och spelade fotboll på Ålidhems konstrgräs. Det var faktiskt inte så kallt då och det var väldigt ROLIGT. Jag känner verkligen att jag saknar fotbollen nu, speciellt inomhusfotbollen! Jag och Kicki hade tänkt att spela idag också, får se när bara. Vi har ju faktiskt också tänkt plugga, det ni ;) Ovanligt för oss tre bruttor.

Känner mig väldigt trött och häning, det är nog pga vädret. Drack nyss en C-vitamin hoppas det hjälper lite ;) Oj, märker att jag knappt skrivit något om killar i mina senaste inlägg. Vad har hänt med Sofie?! Haha, jag får uppdatera senare ;) Nu ska jag väl bege mig.

Håll tummarna att Linnea kommer nästa helg!!!!!!!

PUSSS / Sofie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer den 12-13 :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Sofie sa...

JIPPPIII!!!!!!!!!!