tisdag 4 november 2008

Heeeej!

jag har verkligen tappat suget på att skriva blogg just nu : p Men nu täntke jag väl skriva nalta, har sovit as lite i natt.. Drömt världens sjukaste drömar, att jag rökte på som fan med min brorsa Anders och min gamla granne. Att jag typ käkade haschkakor och skulle ta med dom till Umeå och var rädd att någon skulle upptäcka mig. Wiierd!

Nu har jag tenta imorgon och då är det kanske dags att börja plugga?:) Jag har som tänkt att jag ska göra det i flera veckor, men nej, dagen innan ska jag börja. Smart av mig. Mycket smart av mig att vara med Calle hela söndagen och inte plugga något, smart av mig att vara på gymmet i 3h igår. Dyrbar tid egentilgen. Men vet ni hur skönt det är att vara där? Tankarna försvinner helt och hållet för en stund. Många snyggingar att spana på också ;) Vi gymmade riktigt bra igår, eller ganska bra. Jag och Becca tog ut våran mage till max :) Efter det bubblade vi också, riktigt skönt. Man blev avslappnad och nästan somnade där.. Ska fasiken börja göra det oftare.
Idag ska Oet förhöra mig iaf.. och sen kom jag på att jag kanske borde gå och titta efter var vi ska skriva så att man inte missar det. Jag måste iaf ge det ett försök, fastän jag vet att jag inte kommer klara det.

jag håller på att bli sjuuuuuuuuuuk! bläää..............
äh, hej då!

Inga kommentarer: