fredag 21 november 2008

Jag ville spy

Uscha mig, var ute och sprang just. FY FAN vad jag ville spy efteråt. Trodde att det skulle komma upp vilken sekund som helst. Det var rätt skönt väder ute, inte för kallt men nu har jag däremot fått någon hosta.. Hoppas den går över. Snart ska jag iväg och köpa mig en ny mössa, gillar min rosa fred perry mössa men den värmer inget så jag måste hitta en ny rosa! Mina öron är ju så jäkla känsliga. Ska och säga hej då till mammsen också, hon åker bort över helgen så jag blir all alone, yäääy!:) Fast det är lite tråkigt att hon åker men vi ses ju på söndag :)

Ahh, just fan. Har slut ström i mobilen också och jag har ingen laddare. Får hoppas att pappa har någon som jag kan låna. Jo just ja, hittade en massa roliga gamla bilder på våran dator! Skoooooooj :D

Har lagt upp några iaf, nu ska jag göra mig klar för stan :) Puss! / Sofie




































































Inga kommentarer: