torsdag 13 november 2008

Hej hopp!

Nu har Linnea åkt hem och det är väldigt trist :/ Men himla roligt att hon kom iaf! Nästa helg ska jag besöka henne, då ska vi se Pirates nr 3 ska bli skoj. Vi hann inte så långt på den igår innan vi somnade, men gud vad bra tvåan är! Väntar spänt till att få se trean. Idag har vi strosat runt på stan, käkat god sallad och hittat några fynd. Dessvärre har jag inte hunnit göra mina 24 sem. uppg. till imorgon men jag ska börja lite smått ikväll. Jag känner att jag är väldigt trött nu, så jag nog lägga mig i sängen och göra dom, ska försöka orka läsa lite i boken min med. Ska kolla om bibblan har The Game så att jag kan låna den :) Är väldigt sugen på att börja läsa den. Sen blir det väldigt lugnt imorgon, upp klockan 7 för morgonpromenad, kl 8 är det Bodybalance och sen har vi sem. På kvällen blir det Idol och lite plugg att ta igen. Lördag är det sittning, det ser jag fram emot, kan dock inte dricka eftersom att jag äter medicin så det känns grymt tråkigt. Men man kan väl ha roligt nykter också?;) Två vinglas ska jag nog unna mig ändå.


Haha, nåväl .. sängen kallar! Vi hörs imorgon gott folk. Puss/ Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är värre för mig som är i Piteå :( Tur att du kommer och förgyller staden nästa helg! Jag längtar!