tisdag 11 november 2008

Morgonstunderna har guld i mun

Morning guys! Jag ville bara påpeka att jag är uppe 0658 frivlligt! Har dessutom varit uppe i tio minuter, hihi! Nu sitter jag och väntar på mitt kaffe sedan blir det en promenad i förhoppningsvis inte det så kalla vädret. Ska nog läsa lite ur min bok Bakom stängda dörrar som jag började med igår, jag blev arg när jag läste den.
Vi hörs senare och vet ni, IDAG kommer LINNEA! Puss/Sofie

-------

Hej igen :) Nu har jag varit på min promenad och det var verkligen hur skönt som helst, jag känner hur bra min kropp mår när jag får frisk luft på morgonen och sover på rätt tider! Jag har också ringt till vårdcentralen så nu ska jag äntligen få en tid. Nu ska jag sätta mig och äta frukost och läsa lite ur boken sen är det skola! Puuuuss!











Jag skulle kunna stå hur länge som helst och bara titta på sjön.

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch jag vill inte läsa den boken. Den är så äcklig :(