lördag 1 november 2008

Halloweenfest!

Så nu var årets Halloweenfest över. Jag måste säga att det hände rätt mycket, tappade dock mitt medvetande rätt tidigt under kvällen. Redan kring 6 kände jag mig lite berusad. Kan säga att det blev rätt mycket alkohol för mig den kvällen, men inte gjorde det något. Som alltid kämpar jag in i det sista! Jag trodde att jag nått botten, verkligen. Hängde över toastolen, hade Kicki, Becca o Oet brevid mig som peppade mig. Fyfan, haha vilken comeback jag gjorde sen ;) Tillbaka till festen (var nere vid bastun) drack lite kaffe, shakade ass och fortsatte att dricka vin.
Dock har jag ju inte sådär många minnen av festen, dom är svaga men det var roligt! Kul att så många klädde ut sig också :) Vaknade med fet ångest idag kan jag lova er, ja och ni gissar rätt om ni tror det är på grund av en kille. Dessa killar, dom ger mig FET ÅNGEST! Kändes som att jag gjort bort mig med typ den killen som jag fan vill ha! Men det ser just ut nu!!! Lovley
Hm, ja vad hände mer? Kicki blev också lite för full ;) Lage däckade i vår soffa, Oet var sjukt snygg med sina läckra ögonfransar och Rebecca var en underbar tjej som hjälpte mig! Stort tack, utan henne skulle det inte bli något rajtantajtan med T ;) haha !

Imorse så sov ju Jocke här i Oets säng och Dan hade fått sova sittandes i en fåtölj, stackarn. Lage hade ju tagit soffan. Men Dan kunde egentligen sovit med Jocke, men ego Jocke tog upp hela sängen haha. Han hade somnat med kläderna på ovanför täcket med en öl i handen, bra gjort!:)
Jag och Jocke har varit lite galna imorse, skrek som tokar, dansade som fula ungar, spelade Dart och jag vann hihi , lejdade oss allmänt och städade. Har varit trevligt att ha dom här och det måste vi göra om snart igen!

Bra att Oet tog lite bilder under kvällen, jag som knappt kunde hålla reda på mig själv hade knappast tanken att fota ;) Nej, nu blir det mys hela kvällen. Saknar dock Oet väldigt mycket, de är så ensamt utan henne:/ Alla har åkt till Piteå jag kände verkligen inte för det. Nåväl, puss och hej! Vi hörs senare / Ångestfri - Sofie!!



























































Inga kommentarer: