söndag 16 november 2008

Kannibalen Becca

Eeeeeeeeeeeeeeeeey


är trött idag, vädigt trött. Jääy. Måste ju gå min himla morgonpromenad också, bläää. Vill bara lägga mig i sängen igen och läsa min bok. Neee, jag måste ut i kylan brrrrrr..
Hade sittning i helgen, grymt kul! Hade inte så höga förväntningar, men se på tusan så lyckad den blev! Senare mot kvällen hittade vi Calle och Kicki sittandes i en busshållplats vid Iksu med en tequila flaska i KYLAN, dom är knäppa! Vi drog på efterfest hos Kicki och där var även hennes granne David som hängde på. Klockan 6 blev det sleeepytime.

Livet rullar på som vanligt, inget speciellt som händeeeer. Ehm, jo just ja. Rebecca den skiten BET MIG i lördags! Ni ska se mitt bitmärke och det gör fan fett ont! Jäkla unge!:)


En låt som Linnea tipsade mig om, lyssna ;) Nu ska jag ut i kylan :( See ya guys! Pussar


1 kommentar:

Anonym sa...

Kämpa på med dina morgonpromenader, jag kommer ändå vinna ;) mohahahaha :D drack du i lördags iaf? ;)