onsdag 5 november 2008

EN VÄLDIGT ARG SOFIE!!!

ÅH!!! JUST NU ÄR JAG ARG!!!!!

Eller jag har börjat lugna ner mig lite.. MEN ÄNDÅ! När hyresvärden kom och inspekterade några väggar så var allt grönt innan han skull gå så berättade han att några hade ringt o klagat på att vi hade haft fest. OKEJ, BITTER GRANNAR! Vi hade fasiken satt upp en lapp en vecka i förväg där det stod: KNACKA PÅ OM VI STÖR! Asså, ne då måste man självklart ringa till hyresvärden. Jävla surfittor. Alltså hade någon annan haft Halloween fest så skulle jag inte bry mig, okej om vi hade haft fest 10 ggr i sträck varje jäkla helg. MEN EN GÅNG. Alltså, dessa grannar... Dom hälsar inte ens i korridorerna. Man får typ skrika HEJ i ansiktet på dom.
Jag har försökt vara trevlig mot dom hela tiden, men nej nu jävlar är det nog. Kommer dom ha en fest så önskar dom fan inte att Sofie bor i samma tappuppgång, blir störningsjouren o hela kittet för dom. Jag brukar inte vara bitter, men nu har dom tagit fram bittra Sofie!!

En fest måste man väl ändå få ha? Asså vi bor i ett studentområde, snälla nåååååån! Vad fasiken förväntar dom sig på Halloween? Sitta hemma o uggla kan dom väl fan göra någon annastans, jäkla bittra par .. AAAAAAAAAARG!

Hihi, men nu ska jag gå ut med oet ett tag, en liten promenad i fin vädret. Eller är det så fint? Tittade just ut, haha... Just ja, gjorde min första tenta idag också. WOHO!

/ Sooffiiproppp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Surfittor.